Logika pro předškoláky – 01

LPP – Sekce pro rodiče

Sekce pro rodiče

„Logika pro předškoláky“ je edukační materiál určený pro děti ve věku 5 až 6 let. V tomto věku jsou děti již schopné samostatné práce, mají schopnost se koncentrovat na delší dobu, ovládají techniky kroužkování a spojování, jsou obeznámeny s čísly a znají základy abecedy. Tento materiál je navržen tak, aby podporoval rozvoj logického myšlení a předškolních dovedností v prostředí dětského kolektivu.

Posted in lppsekce | Leave a comment

LPP – Únikovka zdarma formulář

Posted in lppunikovka | Leave a comment

1a – CÍL ÚLOHY:

I když máme pocit, že děti čísla znají, přesto je na tabuli napíšeme. Protože i děti, které čísla znají, si mohou udělat kontrolu a trénovat tak AKOMODACI OKA.

Akomodace oka je proces, kterým se oko přizpůsobuje pro vidění na různé vzdálenosti. Při akomodaci dochází ke změně tvaru oční čočky díky očnímu svalu. Tato schopnost umožňuje člověku vidět ostře předměty, které jsou blízko i daleko. V kontextu NTC metody je rozvoj akomodace oka považován za důležitý pro celkový vývoj dětí, zejména pro zlepšení soustředěnosti a školních výkonů.

1b – VÍCE SPRÁVNÝCH ŘEŠENÍ:

Úloha je zaměřena na rozvoj divergentního myšlení a schopnost hledat více správných řešení. Děti mají ze sady obrázků vybrat ten, který podle nich mezi ostatní nepatří, přičemž je důležité, aby svůj výběr odůvodnily. I když se odpověď může lišit od odpovědí ostatních dětí, neznamená to, že je špatná. Tento krok podporuje rozvoj argumentačních schopností a kritického myšlení. Následně probíhá diskuze ve skupině, kde děti prezentují své názory a vysvětlují své volby.  Cílem je ukázat, že existuje více možných odpovědí, a naučit děti naslouchat a respektovat různé pohledy ostatních. Proces společné reflexe podporuje nejen logické myšlení, ale i sociální dovednosti, jako je komunikace a spolupráce. Aktivita tak přispívá k celkovému rozvoji dětí v kolektivním prostředí.

LPP – Třídy s rozšířenou výukou

Třídy s rozšířenou výukou na základních školách

Posted in lpptridy | Leave a comment