Logika pro předškoláky – 08

LPP – Sekce pro rodiče

Sekce pro rodiče

„Logika pro předškoláky“ je edukační materiál určený pro děti ve věku 5 až 6 let. V tomto věku jsou děti již schopné samostatné práce, mají schopnost se koncentrovat na delší dobu, ovládají techniky kroužkování a spojování, jsou obeznámeny s čísly a znají základy abecedy. Tento materiál je navržen tak, aby podporoval rozvoj logického myšlení a předškolních dovedností v prostředí dětského kolektivu.

Posted in lppsekce | Leave a comment

LPP – Únikovka zdarma formulář

Posted in lppunikovka | Leave a comment

8a – SKRYTÉ PŘEDMĚTY

Na dnešní hodině se zaměříme na seznámení dětí s prostorovými útvary a jejich aplikací v praktickém úkolu. Cílem je, aby děti rozvíjely svou prostorovou představivost a schopnost identifikovat různé tvary v kontextu běžných situací. Po úvodní diskuzi o prostorových útvarech děti postupně analyzují zadání, kde je úkolem odhalit skryté předměty na základě jejich tvarů. Během této aktivity děti nejen propojují své znalosti o tvarech s konkrétními předměty, ale také procvičují logické myšlení a dovednost samostatně odhadovat a rozhodovat. Celá úloha je navržena tak, aby podporovala komplexní rozvoj dětských kognitivních schopností, včetně schopnosti aplikovat teoretické poznatky v praktických situacích.

8b – KRESLENÍ PODLE ČÍSEL

Tato úloha je zaměřená na rozvoj dětské prostorové představivosti, jemné motoriky a schopnosti pracovat podle číselných sekvencí. Pomocí propojení čísel na síti bodů děti vytvářejí různé geometrické tvary, čímž se učí rozpoznávat a chápat základní matematické a geometrické koncepty. Při této činnosti děti také aktivně trénují akomodaci oka, kdy střídavě zaostřují mezi tabulí a papírem, což posiluje jejich schopnost rychle a přesně měnit zaostření. Vzhledem k tomu, že děti ještě mohou mít problémy s kreslením přesných čar, začínáme s jednoduššími sekvencemi a postupně zvyšujeme obtížnost, aby si osvojily základní dovednosti a získaly jistotu. Aktivita je vedena společně, přičemž děti mají možnost zapojit se přímo na tabuli, což podporuje jejich interaktivní učení a zvyšuje jejich zapojení do úkolu. Tato metoda nejen pomáhá dětem lépe porozumět číslům a jejich pořadí, ale také rozvíjí jejich schopnost soustředění, přesnosti a zrakové koordinace.

 

LPP – Třídy s rozšířenou výukou

Třídy s rozšířenou výukou na základních školách

Posted in lpptridy | Leave a comment