Logika pro předškoláky – 09

LPP – Sekce pro rodiče

Sekce pro rodiče

„Logika pro předškoláky“ je edukační materiál určený pro děti ve věku 5 až 6 let. V tomto věku jsou děti již schopné samostatné práce, mají schopnost se koncentrovat na delší dobu, ovládají techniky kroužkování a spojování, jsou obeznámeny s čísly a znají základy abecedy. Tento materiál je navržen tak, aby podporoval rozvoj logického myšlení a předškolních dovedností v prostředí dětského kolektivu.

Posted in lppsekce | Leave a comment

LPP – Únikovka zdarma formulář

Posted in lppunikovka | Leave a comment

9a – SKUPINOVÁ ÚLOHA – CHYBY V OBRÁZKU

Úloha se zaměřuje na rozvoj pozornosti, představivosti a schopnosti identifikovat chyby v obrázku. Chyby hledáme společně, což podporuje aktivní zapojení všech dětí a učí je spolupracovat a sdílet své poznatky. Každé dítě má svůj vlastní názor a může přijít se zajímavými zjištěními a neotřelými řešeními. Diskuze nad jednotlivými objevy nejen rozvíjí představivost, schopnost vysvětlovat své myšlenky a naslouchat argumentům ostatních, ale také posiluje sebevědomí dětí. Učíme děti si navzájem pomáhat, pokud některé dítě nemůže konkrétní chybu najít. Podporujeme tím komunikační dovednosti, kritické myšlení a týmovou spolupráci.

 

9b – HLEDÁNÍ PODLE KRITÉRIÍ

Tato metoda je navržena tak, aby rozvíjela analytické myšlení, zrakové dovednosti a schopnost pracovat s abstraktními symboly, a zároveň podporovala kreativitu dětí při hledání různých řešení, včetně situací, kdy může existovat více správných odpovědí nebo žádné jednoznačné řešení. Děti jsou vedeny k tomu, aby samy objevovaly význam symbolů a zapojovaly se do společné diskuse, která stimuluje jejich logické uvažování. Klíčovým prvkem této metody je také procvičování akomodace oka, kdy děti střídavě zaostřují mezi různými vizuálními podněty, což zlepšuje jejich zrakovou ostrost a koordinaci. Navíc jsou děti motivovány k hledání a identifikaci slov, což rozvíjí jejich jazykové dovednosti a schopnost soustředění. Důraz je kladen na aktivní zapojení dětí do procesu učení, kde jsou postupně vedeny k pochopení abstraktních konceptů a k aplikaci naučených dovedností v praktických situacích. Celý tento proces přispívá k jejich celkovému kognitivnímu rozvoji, schopnosti řešit problémy a dovednosti efektivně pracovat s informacemi.

 

LPP – Třídy s rozšířenou výukou

Třídy s rozšířenou výukou na základních školách

Posted in lpptridy | Leave a comment