Logika pro předškoláky – 21

LPP – Sekce pro rodiče

Sekce pro rodiče

„Logika pro předškoláky“ je edukační materiál určený pro děti ve věku 5 až 6 let. V tomto věku jsou děti již schopné samostatné práce, mají schopnost se koncentrovat na delší dobu, ovládají techniky kroužkování a spojování, jsou obeznámeny s čísly a znají základy abecedy. Tento materiál je navržen tak, aby podporoval rozvoj logického myšlení a předškolních dovedností v prostředí dětského kolektivu.

Posted in lppsekce | Leave a comment

LPP – Únikovka zdarma formulář

Posted in lppunikovka | Leave a comment

21a – SKUPINOVÁ ÚLOHA – CHYBY V OBRÁZKU

Úloha se zaměřuje na rozvoj pozornosti, představivosti a schopnosti identifikovat chyby v obrázku. Chyby hledáme společně, což podporuje aktivní zapojení všech dětí a učí je spolupracovat a sdílet své poznatky. Každé dítě má svůj vlastní názor a může přijít se zajímavými zjištěními a neotřelými řešeními. Diskuze nad jednotlivými objevy nejen rozvíjí představivost, schopnost vysvětlovat své myšlenky a naslouchat argumentům ostatních, ale také posiluje sebevědomí dětí. Učíme děti si navzájem pomáhat, pokud některé dítě nemůže konkrétní chybu najít. Podporujeme tím komunikační dovednosti, kritické myšlení a týmovou spolupráci.

21b – VÝŘEZY 

Tato úloha rozvíjí u dětí prostorovou představivost, schopnost porovnávání a přenášení informací z jedné plochy na druhou. Děti se učí pracovat s tvary, barvami a místem, což posiluje jejich analytické myšlení, přesnost a pozornost. Úloha podporuje také motorické dovednosti při přesném zakreslování a učí děti pracovat důsledně a systematicky podle pravidel.

21c – AUTOBUS 

Tato úloha rozvíjí u dětí prostorovou představivost, schopnost porovnávání a přenášení informací z jedné plochy na druhou. Děti se učí pracovat s tvary, barvami a místem, což posiluje jejich analytické myšlení, přesnost a pozornost. Úloha podporuje také motorické dovednosti při přesném zakreslování a učí děti pracovat důsledně a systematicky podle pravidel.

HEJNÉHO METODA – AUTOBUS

Prostředí „Autobus“ je oblíbenou součástí Hejného metody výuky matematiky, která využívá reálné situace pro rozvoj matematického myšlení u dětí. Děti si prostřednictvím hry představují nástup a výstup cestujících na zastávkách, čímž si intuitivně osvojují základní principy sčítání a odčítání. Prostředí podporuje logické myšlení, práci s představou změny počtu a schopnost sledovat posloupnost kroků.

Toto prostředí je pro děti přirozené, protože simuluje známou situaci z běžného života, což usnadňuje jejich pochopení základních matematických operací. Zároveň učí děti pracovat s pravidly a komunikovat s ostatními, což posiluje sociální dovednosti a spolupráci. Díky své názornosti a pohybovým prvkům je toto prostředí vhodné i pro předškolní děti, které ještě nemusí umět číst ani psát, ale přesto si osvojují základy počítání a logického uvažování zábavnou formou.

LPP – Třídy s rozšířenou výukou

Třídy s rozšířenou výukou na základních školách

Posted in lpptridy | Leave a comment