BŘECLAV

Info schůzky Břeclav

Informační schůzky pro rodiče budoucích prvňáčků

První termín informačních schůzek máme za sebou. Pokud jste se nestihli dostavit, nezoufejte. Vždy připravujeme 2 termíny, protože moc dobře víme, že povinností je mnoho a času málo. Pokud se tedy o našem konceptu chcete dozvědět více, přijďte se podívat na 2. kolo informačních schůzek. Představíme vám Svět vzdělání. Dozvíte se, co všechno od nás můžete očekávat a zodpovíme veškeré vaše dotazy. Informační schůzka se bude konat v úterý 17. března 2020 v 16 hodin na ZŠ Slovácká v Břeclavi. 

Posted in blog, informacni_schuzky_breclav | Leave a comment
Svět vzdělání - logo

blok – logo tridy

1.C

Třídní učitelka: Mgr. Sylva Hrubá

2.C

Třídní učitelka: Mgr. Soňa Chlubnová

Naše akce

Výlet za stromy

Výlet za stromy

Příroda je všude kolem nás a je škoda učit se o ní jen z knih. Proto naši žáčci vyrazili na čerstvý vzduch a učili se o přírodě v přírodě. Počasí bylo slunečné a děti ani nepoznaly, že se jedná o projektové  vyučování na téma listnaté stromy. Ve třídě se pak pilovalo a pilovalo. Naše malé dobrodruhy tohle učení moc baví a odnáší si z toho nejen cenné vědomosti, ale i krásné zážitky. 

Posted in blog, breclav | Leave a comment

Příjemné chvíle mezi knihami

Příjemné chvíle mezi knihami

Čtení je důležitou součástí vzdělávání dětí. Proto jsme vyrazili do knihovny a moc jsme si to mezi různými příběhy užili! 

Posted in blog, breclav | Leave a comment

Cesta za lívancem

Cesta za lívancem

Jak nakupovat v supermarketu? Jaké zboží tam naši žáčci najdou? Ve kterém oddělení? Kolik stojí rohlík nebo máslo? To všechno zjišťovali naši prvňáčci v celodenním projektu s krásným názvem „Cesta za lívancem“. Téma projektu bylo zaměřené především na Nakupujeme, hospodaříme. Žáčci za splněné úkoly získali suroviny, ze kterých si na závěr usmažili lívance. Během celého dne nad nimi držela patronát děvčata z 9. tříd, která přispěla radou i značnou pomocí v kuchyni. 

Posted in blog, breclav | Leave a comment
Svět vzdělání - škola

„Škola pro život“

Jsme základní škola s žáky v 1. – 9. ročníku. Na druhém stupni jsou třídy s rozšířenou výukou jazyků a tělesné výchovy. Škola je otevřená všem, kteří chtějí vysokou úroveň výchovně – vzdělávacího procesu pro své děti a aktivní pedagogický sbor, který neustále pracuje na svém osobním i profesním rozvoji.

Co se nám daří
rozvíjíme spolupráci rodiny a školy
rozšiřujeme na škole systém poradenských služeb
stále pracujeme na vnitřní, i vnějším prostředí školy a jeho rozvoji
na škole je stále vysoký počet kroužků a aktivit pro děti
získáváme značné finanční prostředky z grantových programů přes vytvořené projekty
získali jsme certifikát „Férová škola“ (souvisí to s kvalitní výukou i vztahy ve škole, prostředím, vybaveností a celkovým nasměrováním školy) a vstoupit do sítě zdravých škol
vybavujeme školu moderními pomůckami, technikou, vzdělávacími programy
zapojujeme žáky do běhu školy jejich účastí ve školním parlamentu a komunikací s vedením školy
„Chceme učit to, co je důležité pro život!“

META (v čem se škola odlišuje od jiných)

Chceme…
Maximálně zaujmout žáky tak, aby získali potřebu vzdělávat se, dozvídat se nové věci (práce s rozmanitými zdroji učení, ověřování na činnostním učivu, propojováním předmětů, spojení s životem mimo školu – exkurse, projekty)

Emoce dětí rozvíjet a stimulovat pozitivními zážitky ( spolupráce, soudržnost, solidarita, třídní pobyty, zážitky, relaxace, povzbuzovat jejich nadání nejen pro školní výsledky, ale nechat je vynikat i jinak atd.)

Tolerantní prostředí školy, soustředit se na výchovu žáků a rozvoj jejich morálního a etického vědomí, sociálního cítění a vnímání, a to formou různých nadstandardních činností, i přístupem pracovníků školy k této oblasti.

Aktivizovat v žácích jejich potenciál k dosahování pro ně odpovídajících výsledků a rozvíjet všechny žáky v rámci využití individuálního přístupu (všichni žáci ve třídě nemohou dělat stejnou práci, protože jejich předpoklady se liší)

Aktivizovat v žácích jejich potenciál k dosahování pro ně odpovídajících výsledků a rozvíjet všechny žáky v rámci využití individuálního přístupu (všichni žáci ve třídě nemohou dělat stejnou práci, protože jejich předpoklady se liší)“Škola pro život“