blok – logo tridy
„Škola pro život“
Jsme základní škola s žáky v 1. – 9. ročníku. Na druhém stupni jsou třídy s rozšířenou výukou jazyků a tělesné výchovy. Škola je otevřená všem, kteří chtějí vysokou úroveň výchovně – vzdělávacího procesu pro své děti a aktivní pedagogický sbor, který neustále pracuje na svém osobním i profesním rozvoji.
Co se nám daří
rozvíjíme spolupráci rodiny a školy
rozšiřujeme na škole systém poradenských služeb
stále pracujeme na vnitřní, i vnějším prostředí školy a jeho rozvoji
na škole je stále vysoký počet kroužků a aktivit pro děti
získáváme značné finanční prostředky z grantových programů přes vytvořené projekty
získali jsme certifikát „Férová škola“ (souvisí to s kvalitní výukou i vztahy ve škole, prostředím, vybaveností a celkovým nasměrováním školy) a vstoupit do sítě zdravých škol
vybavujeme školu moderními pomůckami, technikou, vzdělávacími programy
zapojujeme žáky do běhu školy jejich účastí ve školním parlamentu a komunikací s vedením školy
„Chceme učit to, co je důležité pro život!“
META (v čem se škola odlišuje od jiných)
Chceme…
Maximálně zaujmout žáky tak, aby získali potřebu vzdělávat se, dozvídat se nové věci (práce s rozmanitými zdroji učení, ověřování na činnostním učivu, propojováním předmětů, spojení s životem mimo školu – exkurse, projekty)
Emoce dětí rozvíjet a stimulovat pozitivními zážitky ( spolupráce, soudržnost, solidarita, třídní pobyty, zážitky, relaxace, povzbuzovat jejich nadání nejen pro školní výsledky, ale nechat je vynikat i jinak atd.)
Tolerantní prostředí školy, soustředit se na výchovu žáků a rozvoj jejich morálního a etického vědomí, sociálního cítění a vnímání, a to formou různých nadstandardních činností, i přístupem pracovníků školy k této oblasti.
Aktivizovat v žácích jejich potenciál k dosahování pro ně odpovídajících výsledků a rozvíjet všechny žáky v rámci využití individuálního přístupu (všichni žáci ve třídě nemohou dělat stejnou práci, protože jejich předpoklady se liší)
Aktivizovat v žácích jejich potenciál k dosahování pro ně odpovídajících výsledků a rozvíjet všechny žáky v rámci využití individuálního přístupu (všichni žáci ve třídě nemohou dělat stejnou práci, protože jejich předpoklady se liší)“Škola pro život“
Z dění ve škole
Čarodějnický den
Čarodějnický den Rozhodli jsme se se 4. C převléci do čarodějnických hábitů a užít si pořádně magické školní dopoledne. Úvodem jsme si dali pořádnou fyzickou i paměťovou rozcvičku na školních chodbách, kde jsme se snažili zapamatovat a poslat co nejvíce přesných informací o reji čarodějnic z celé země. Dále jsme…
Den Země
Den Země V pátek si třída 4. C připomněla, jak se správně chovat k naší planetě, a společně tak oslavila Den Země. V češtině děti samostatně četly vybrané články na téma klimatických změn, zpracovávaly základní informace z textu a následně se společně bavily o všem novém, co se dozvěděly. V…
Advent ve 3.C v ZŠ Břeclav
Advent ve 3. C v ZŠ Břeclav Adventní čas je pro děti jedno z nejkrásnějších období v roce. Ve 3. C jsme si ho opravdu užili. Začali jsme už s předstihem 29. 11., kdy jsme vyjeli vlakem do Valtic a zavítali do Muzea pohádek a strašidel. Kromě pohádkových bytostí tam na nás…
Děti vyrobily vlastní knihy plné inspirace
Děti vyrobily vlastní knihy plné inspirace U našich břeclavských druháčků bylo celkem rušno. Stříhalo se, lepilo, kreslilo a tvořilo o sto šest! Děti se totiž pustily do vytvoření vlastních lapbooků. Jedná se o knihu, která je složená z mnoha interaktivních prvků, které spojuje jedno téma. A aktuálním tématem ve 2.…